Känner lite för att börja blogga igen..

Det var ett tag sen jag var inne och kollade min blogg men gjorde det nyss och såg att ni är ett par stycken som fortfarande prenumenerar på bloggen och andra som kommer in här regelbundet. Kan ju inte va kul att aldrig få läsa nått nytt så jag tänkte nog börja blogga lite igen.

Eira växer som ett tok. Hon är nu 2 år och 8 månader ungefär. Har nyss börjat använda storlek 98 på kläder. Och hon har börjat prata sjukt mycket. En favorit att prata om är elefanten hon träffade på Busfabriken i Norrköping när vi var och hälsade på min pojkvän och hans dotter. Hon tyckte han var lite läskig när han kom fram och tog på henne. Elefanten alltså. :P

Jag har börjat ha Eira varannan vecka nu och det känns lite tråkigt. Men jag är ju inte hennes enda förälder så jag får väl helt enkelt härda ut dom veckor hon är hos sin pappa.


Kommentarer
Namn: Agnieszka-2barnsmorsan

Välkommen tillbaka:)

2011-03-06, kl 05:57:05
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Kristin

Åh vad roligt att du börjat blogga igen! :)

2011-03-07, kl 11:43:16

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0