Godis

Det märks ju att jag ska sluta röka, även fast jag fortfarande måste röka tills dag 11 med medicinen. Iaf, jag var på affären idag och RÅKADE (?) köpa hem 2 påsar med godis.
Det började med en påse naturgodis på lösvikt, då kände jag mig duktig och nyttig... Men sen råkade jag komma på att jag var sugen på lakrits, så det vart ju en till påse med vanligt, onyttigt godis.

Nu hoppas jag verkligen att jag kan hålla mig borta från nån av påsarna ikväll så jag inte går upp en massa i onödig vikt nu när jag ska sluta röka.

Varför köpte jag inte morötter, gurka och sånt?!

Kommentarer
Namn: Sara

Nej har ingen bild i bloggen på mina små, men ja bdb finns det massor på! lillen blev ju nyss 2år och tösa fyller 4 nu i september!! Dety är sjukt vad fort det går! Hoppas du lyckas sluta röka! Håller tumar och tår ♥

2010-09-03, kl 19:44:03
URL: http://nyinsikt.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0