God morgon!

http://www.oskarsitannas.se/bussgods.gif


'Idag är jag riktigt slut och trött, har varit igång sen 6,30. Varit iväg till Bussgods för att skicka en vagn jag sålt och sen hämtade jag Eira.

Nu ska vi snart äta frukost innan det bär av till inskolningsdag nr 2.

Förresten, vart lite sur på bussgods idag. Det är ju inte direkt första gången jag skickat en vagn men dom började klaga på hur jag packat den, och det är exakt likadant packat som alla andra vagnar jag skickat, och det har aldrig hänt dom något. Sen så har jag även fått vagnar skickat i endast lite plast, är inte det otilltäckligt om något?

Sen så kunde han inte lova att mina anvisningar till vart "upp" skulle vara inte är någon garanti för att kartongen ska ligga åt rätt håll.

Vad fan ska man göra? Dom verkar rätt inkompetenta. Eller så är jag bara sur och trött.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0