Dagis-Eira.

Bild tagen i sommar.

 

Idag har Eira varit på dagis utan mig. Vi kom dit vid 9, jag gick in lite snabbt med henne och sen gick jag hem, fick bara ett litet "hej då" för hon var upptagen med att leka :)

Hon hade varit i skogen idag och sen ätit pannkaka, fast det gillar hon inte så mycket tyvärr.

Jag hämtade henne 11,30 och då sa hon "hej mamma" väldigt glatt. Inte en enda tår alltså! Så himla skönt :) Känner att det kommer gå riktigt bra.

Imorgon ska hon få vara lite längre, från 7,30 till 11,30 för jag ska till sjukhuset.

 

En rolig sak är iaf att hon kom hem med blöjan bak och fram idag :P


Kommentarer
Namn: Sara

Vad roligt att det går så bra! Men hur hade de lyckats att sätta blöjan bak och fram??

2010-09-08, kl 16:01:58
URL: http://nyinsikt.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0