Ingen morgonmänniska

Usch och fy för att kliva upp INNAN kl 8 på morgonen. jag är verkligen ingen morgonmänniska. Dom dagar jag måste kliva upp runt 6 på morgonen, måste iofs kliva upp tidigare om jag vill slippa stressa, så är jag DÖD resten av dagen. Ont i huvudet, gummiben, tunga ögonlock, ont i nacken, grinig, seg m.m Listan kan göras lång :P

Det är nog därför jag inte bloggat så mycket heller. Fast jag har iofs inte suttit vid datorn så mycket heller. Jag har jobbat, hämtat Eira på dagis, gått runt lite på stan, hittat ett par snygga skor jag inte visste att jag ville ha men nu SKA jag ha dom, ätit på McDonalds med Eira och Marika, möblerat om LITE och nu kikar jag på teven :)

Imorgon blir det LITE sovmorgonen innan dagislämning och kvällsjobb.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0