VAB

Nu har jag utnyttjat mina 2 första VAB-dagar med Eira. Känns ganska bra att inte ha behövt det innan, hon är ju trots allt snart 2 år. Men nu när man bor ensam och ungen lyckas bli riktigt härligt dålig i magen, ja då finns det ju inget annat alternativ..

Men fan vad mycket olika frågor man måste svara på.. Jag blev ju helt yr!
Hur ska man kunna fokusera på det när man har en sjuk unge hemma?
Försäkringskassan har nog tänkt ut det där.. På riktigt.

Men nu börjar hon äntligen bli bättre, hoppas jag. Så det kanske kommer upp lite nya bilder från den senaste tiden :)

Kommentarer
Namn: Agnieszka- mamma till 2

Skönt att det är första vabbdagarna!

Hoppas hon blir bättre snart!

kramar

2010-05-19, kl 12:18:05
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0