Tjugioandra i tionde

Idag har vi hunnit med en massa saker!
Först så jobbade jag, då var Eira hos sin mormor och dom tog en tur ner till Birsta för att kolla in Toys r' us.
Efter jobbet var det bara att gå hem, ge Eira lite mellis och invänta att Joar slutade jobbet.
När han gjorde det så gick vi ner på stan och mötte upp han. Hämtade ut ett paket med lite kläder åt Eira från H&M, köpte en jacka åt Joar & sen middag på Big Boy! (Och jag vet vad du tänker nu Emma! haha)

Så denna dag har varit kul!
Nu ska jag snart dega ner mig i soffan innan jag ska lägga mig, för imorgon är det jobb igen!

Vad har ni haft för er idag?

Skriv fler kommentarer! Ni är ju så många som tittar in här varje dag utan att lämna avtryck.. :(

Kommentarer
Namn: Emma - Barbaemma

Haha, jag och en annan kompis käkade faktiskt Big Boy till lunch i lördags också. :P

2009-10-26, kl 11:11:03
URL: http://barbaemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0