Mys morgon

Idag sov jag och Eira ända till 9! Så himla skönt.
Det har sina små fördelar när hon somnar sent.. Fast idag kommer hennes rutiner bli helt ur spel. Hon brukar äta frukost kl 9, men hon har fortfarande inte blivit hungrig :/
Så då kommer lunchen, mellanmålen och middan bli sen med. Hoppas bara hon somnar i tid ikväll..

Idag ska vi ut och busa lite i nån park och gå på Erikshjälpen. Men jag tänker inte gå ut förrän frosten på backen är borta. Jag fryser bara jag tittar ut!

Fast det är skönt att det inte har snöat här än!

Nä, nu ska jag se om hon vill ha frukost!

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Namn: £lli£

Så skönt!! =) ibland händer det;)

Ha en fin kväll, hoppas lillan somnar i tid;)

vi har oxå en nattuggla.

Ha det fint! Kram

2009-10-20, kl 18:56:41
URL: http://lorez.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0