Ledig dag

Idag är jag ledig och har en heldag med Eira, tyvärr hann vi inte gå på öppna förskolan idag för jag hade lite ärenden på förmiddan.
Nu är vi hemma och Eira har ätit risotto och jag en äggmacka.

Nu väntar jag på att hon ska bli trött så hon får sova lite innan hon ska följa med mig på ett möte på jobbet.

Ja just ja, idag fick Eira sina första jeanseleggings, så nu kan hon matcha mig!
Köpte dom på H&M för bara 79,50 och dom är mjuka och härliga!

Fick även Eiras nya tröja från Plastisock (Tshirt Appelfield Magenta) med posten så idag har hon på sig den och nya brallorna :) Får se om jag fångar henne på bild nått idag!


Kommentarer
Namn: Emma - Barbaemma

Jag köper dom på blomaffären på köpmangatan men dom finns även på gårdsbutiken.

Köpmangatan har dock ett större sortiment än gårdsbutiken. =)

2009-10-07, kl 12:38:47
URL: http://barbaemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0