Koziol Dell



För ett tag sen fick jag denna fina tunna från TingShop. den är ifrån Koziol (som jag älskar) och heter DELL.
Det är verkligen en superbra soptunna för blöjorna i badrummet! Först och fräsmt är den snygg att se på,  sen så rymmer den många blöjor och är lätt att tömma & det bästa är att den har "vipplock" så man behöver bara kasta blöjan på locket så åker den ner. I love it!

Min bild gör den inte rättvisa, spciellt inte när jag ALLTID måste fota när det är mörkt för jag hinner inte på dagarna. Så jag lånade TingShop´s bild så ni får se vad fin den är :)


Nu i dagarna så ska jag starta en tävling sponsrad av TingShop, det ser jag fram emot!

Vad tycker du om tunnan? Har du en sån? Vilken färg skulle du ha valt?

Kommentarer
Namn: Carolina

Läcker färg! Jag har ingen sån men skulle gärna vilja ha en röd :-)

2009-10-28, kl 16:59:59
URL: http://carolina1979.se
Namn: vintageretroprinsessa

Hel ball.

skulle valt nån retro färg som matchar resten av hemmet :)



ha en toppen helg på er :)

2009-10-30, kl 21:21:54
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0