Eira 16 månader!

Våran lilla bestämda tös!

 

Idag blir Eira 16 månader!

Detta är lite av vad hon kan nu:

  • Visar gärna vad hon vill med bestämdhet!
  • Säger mer än 15 ord.
  • Går och går och går.. Börjar smått springa.
  • Dansar och försöker sjunga med så fort hon hör musik.
  • Plaska i vattenpölar är en favorit.
  • Äter gärna själv.
  • Ammar fortfarande, lite på dagen och lite på natten.
  • Sover i sin egna säng, NÄSTAN hela natten.
  • Vägrar välling och har ogärna tutte.
  • Vill gärna ha skor på sig ALLTID.
  • Älskar Dora, Svampbob, Mora Träsk & I drömmarnas trädgård.
  • Har storlek 86 i kläder.
  • Jag tror att hon har 10-11 st tänder nu.
  • Gurka är godast av allt! Och kakor.
Och en massa mer som jag inte kommer på nu :)

Kommentarer
Namn: Agnieszka -2 barnsmamma

Grattis till stora tjejen!



krmais

2009-10-27, kl 19:32:47
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Morfar Peter

Hej lilla Eira va stor och duktig du är, jag tänkte hälsa på ikväll men mamma sa att du var sjuk :( hoppas du blir frik snart. kram fråm Morfar

2009-10-27, kl 22:16:11
Namn: Lena -Chokladmamman

Grattis Eira!

2009-10-28, kl 08:53:55
URL: http://chokladmamman.blogg.se/
Namn: Åsis

Hejsan!

jag måste få gratta och säga att tiden går fort. Jag har en ett årig tjej hemma. Men jag måste få fråga var du har köpt den där fina klänningen hon har på sig. Jag älskar din blog.



Kramiz

2009-10-28, kl 12:00:39

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0