Dagens fynd hos Ittala Outlet

4 st Rörstrand "Hanna" Muggar. NYA!
Idag var vi även en sväng förbi Ittala Outlet där jag hittade 6 st muggar, Hanna från Rörstrand i gult (som bild) designade av Hanna Werning.

Jag köpte dom för bara 19 kr/st. Alltså 114 kr.
Och det bästa med att fynda på Ittala Outlet är att dom skriver på kvittot hur mycket man sparat. Idag stod det hela 480 kr! Det är helt sjukt, enligt mig iaf..

Men nu kommer ju det svåra, jag måste skänka bort alla andra mina muggar för annars får dom nya inte plats. Men en sak är säker iaf, dessa muggar stannar i skåpet!

http://www.skonahem.com/_internal/cimg!0/4jts492fvh7hh3v4d8aysra9s3c17jo/Lindbergs%20fallande%20l%C3%B6v
Hade den enorma turen att komma över 6 st sånna på Coop i Birsta.

Så nu ska mina skåp innehålla lite muggar från Rörstrand och och "Fallande löv" muggar designade av Stig Lindberg (Gustavsberg)
Jag kommer bli glad varje gång jag öppnar det skåpet! :D

Kommentarer
Namn: [ lilla fru werner ]

Ja "Fallande Löv" är verkligen tokläckra!!! Jag har hört mig för på Coop här i Göteborg o de verkar vara slut överallt tyvärr... Men det kan jag förstå... Så supersnygga muggar till ett så lågt pris...



Hoppas allt är väl med er!

2009-10-14, kl 18:48:11
URL: http://lisawerner.blogg.se/
Namn: [ lilla fru werner ]

Ja jag har sett att de säljs svindyrt på Tradera. Helt sjukt... Borde ju varit att man fick köpa in ett max antal per person eller nåt... Kul i alla fall att du kom över ett par stycken!! De är verkligen superduperläckra!!!

2009-10-14, kl 21:15:02
URL: http://lisawerner.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0