Jag? Årets mammablogg?

Fick nyss en kommentar av Diana som berättar att jag blivit nominerad till "Årets mammablogg"! Jag blir så glad!

Men jag skulle bli LITE gladare om fler nominerar mig! (Dom 10 som får flest nomineringar går vidare till nästa steg)

Så jag ber er, mina läsare, på mina bara knän. NOMINERA MIG :)

Om jag går vidare till nästa steg så lovar jag att lotta ut nått kul här på bloggen, och om jag vinner, så lottar jag ut något ännu bättre! :)

Det låter väl bra?
Spring in och nominera mig HÄR!

*desperat* :)

Kommentarer
Namn: Emma - Barbaemma

Haha, jag tjatar inte; jag fantiserar! :P

2009-11-10, kl 08:54:35
URL: http://barbaemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0