Snabbis vid datorn

Äntligen!!
Eira har börjat åla sig FRAMMÅT! Förut har det mest bara varit åt sidorna och så har hon varit så nöjd med platsen hon har blivit "placerad" på.. Men nu är det andra bullar :D

Har inte så mycket tid att sitta vid datorn just nu, Eira är lite grinig så det blir nog middag för henne snart.

Jag har nyss gjort "Kolijocks" (som min mamma kallar det) till mig och min bror. Joar jobbar just nu och jag har jobbat. Är riktigt sliten så jag vet knappt vad jag heter ;)

Kommer nog in lite mer senare ikväll!

Funderar på vad jag ska äta till middag.
Vad blir det för middag hos er?


Jag bjuder på en suddig bild på Eira i body från Lindex och byxor, som är helt underbara, från Blingo.

Kommentarer
Namn: [ lilla fru werner ]

Härligt att hon börjar röra på sig!!! Sover hon fortfarande med spjälsängen i högsta läget? Edwin reser sig upp i sängen sedan en tid tillbaka... Började liksom dra sig upp i spjälorna - ja då var det hög tid att sänka... :) Middag ja... Det blev det faktiskt ingen här idag. Vi åt några mackor. Orkade inte engagera oss riktigt idag...

2009-03-19, kl 20:27:36
URL: http://lisawerner.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0