Hektiskt..

Denna dag vart fullproppad med grejer att göra plus en liten tös som är snorig och grinig. Hennes andra tand är påväg och jag tror nog att den gör sig rejält påmind när den kämpar sig upp..

Vi har iaf hämtat ett paket på posten, Eira har fått lite presenter av både moster och mormor, jag har fått mina panodil (300 st för bara 120kr!!) och vi har ätit pizza, tittat på Let's Dance (vart riktigt chockad när Niklas åkte ut!) och så har jag skrivit lite lönerapporter..

Nu ska jag försöka natta Eira, hon har inte velat somna än..

SÅ ni får se bilder på allt vi fått imorgon istället :) Eller kanske senare ikväll om Eira somnar och jag är pigg, men det känns inte som att det är så stor chans..

Hoppas ni haft en härlig fredag!

Vart ni lika chockad som jag när Niklas åkte ur Let's Dance?

Kommentarer
Namn: Anna

Ja, jag tyckte att det förstörde lite, jag vill ju på något vis att det ska handla om vem som är bäst. Och ikväll tyckte jag faktiskt inte att Niclas var sämst. Jag hade kunnat förstå om Elisabet var en väldigt charmig och rolig person, men nej! :-)



Hoppas ni får en trevlig dag!

2009-03-07, kl 07:58:13
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0