Lite tid som vanligt

Usch vad lite tid man får över till datorn när man jobbar. Kusligt lite, men då är det ju tur att jag har lärt mig mobilblogga :) Tyvärr blir det dåliga bilder men det är ju bättre än inga bilder alls eftersom överföringssladden till kameran fortfarande är borta. Blir galen!

Igår var det ju som sagt personalfest och det var jättekul! Eira var med också och vi kom inte hem förän vid halv 1 på natten och då var det sängen som gällde på en gång. Klev ju upp kl 6 imorse för att gå och jobba. Tur att man är nykterist och ammar! ;P

Nu ska vi snart äta en sen middag innan jag ska lägga mig i soffan framför teven. Har sprängande huvudvärk.

Föresten, jag har nyss beställt mitt första presentkort hos Gratis5. Kan verkligen tipsa er om den sidan! Hur lätt som helst att snabbt samla ihop lätta poäng! Om ni registrerar er via mig så får ni även 25 poäng extra! Klicka här!

Kommentarer
Namn: Anna

Tack, det ska jag testa! :D

2009-06-18, kl 21:57:39
URL: http://annasara.net
Namn: FURNISH.etc

Hoppas ni får en mysig midsommar! Och tack för tipset om Gratis5, ska jag kolla in! :)

2009-06-19, kl 10:33:59
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0