Bloggsemester

Hej alla!

Usch vad jag känner mig dum nu.. Har inte skrivit på någon dag och inte lagt upp tävlingen jag lovade er. Det känns lite jobbigt att sätta sig vid datorn i ett av dom varmaste rummen när det är så fint väder ute.

Sen så har ju lilla Eira blivit 1 år redan och Anton fyllde 3 år igår så det har blivit en himla massa tårtätande och bus!

Så nu tror jag att det blir en liten bloggsemester. Det känns som att det är nyttigt. Och varför sitter ni inne och häckar vid datorn?! ;)

Ha en massa härliga dagar framför er! Ni kommer nog märka av mig snart igen!

Kommentarer
Namn: Amanda

Ja, ut i fina vädret med er!

Där hade jag också arit om inte Ludwig varit sjuk...



Ha det så gott! Och krama Eira från oss!

Kramar

2009-06-30, kl 17:51:10
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0