Grått


Eira en SOLIG och varm dag..

Vart tog sommaren vägen? Just nu har jag inget hopp om finare väder.

Först orkade jag inte blogga för att det var för varmt och fint väder och nu är jag döslut hela tiden och uttråkad av det gråa regnrusket utanför fönstret. Kommer det bli bättre?

Gick in på Yr.no och såg att solen kommer, men inte den riktiga värmen.. Kan faktiskt rekommendera er den sidan istället för SMHI.

Om ca 2 timmar så avslutas även den lilla tävlingen jag haft nu i någon dag. Passa på att vara med du också!

Nu ska jag laga lite mat och baka lite brownies.
Vad gör ni idag då?

Kommentarer
Namn: FURNISH.etc

Vad kul att du är med och tävlar om ett babellfat på min blogg. Önskar dig ett stort lycka till!

2009-07-10, kl 17:57:15
URL: http://furnish.blogg.se/
Namn: Carolina

Tack snälla för din röst - hoppas såå att vi vinner!

2009-07-10, kl 21:05:38
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0