Fotobok till bloggare!

FUJIFILM Fotobok briljant

Det har sina fördelar att vara bloggare!
Just nu så kan man få en gratis fotobok av Fuji Direkt om man, som jag gör nu, skriver ett inlägg om det.

Jag har en fotobok sen Eira föddes där jag komponerade ihop dom bästa bilderna med endel info från födseln och den första tiden. Jag älskar den fotoboken! Den känns mer personlig än vad ett vanligt fotoalbum gör också.

Man behöver ju inte bara göra en bok som jag gjort, utan fantasin sätter bara gränser när man gör den. Semesterbok, bröllopsbok, renoverade huset-bok m.fl!
Ett bra tips är att göra en pekbok med bilder på familjemedlemmar och favoritsaker m.m!

Man får designa hela fotoboken själv. Hur man vill ha bilder, färger, text och t.om hur "pärmen" ska se ut! 

Klicka på denna länk för att skicka iväg en intresseanmälan och skriv sedan in min mail ([email protected]) i fältet där det står vem du blev "rektyrerad" av.

Fotoboken är värd hela 344 kr! Och definitivt värt ett ynka inlägg i eran blogg!
Låt en bild täcka hela sidan

  

Kommentarer
Namn: Amanda

Neej, jag hade inte kunnat boka någon biljett för egen del till galan.

Jag kommenterade i någon annans blogg vilket fint halsband dom hade fått och Åsa såg det och ville då skänka mig sitt. Så det är hennes halsband jag har fått.

Kram

2009-07-10, kl 21:06:33
URL: http://creyla.blogg.se/
Namn: sofia

har gjort samma som du nu!, skrev dig som rekryt, vet dock inte om det var ett måste! tack för tipset!

2009-07-10, kl 22:20:53
URL: http://chipandme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0