Mys i soffan

Idag har varit en riktigt slapp mysardag.

Såg som sagt "Grabben i graven brevid" först.. Sen så beställde vi mat. Joar var sugen på pizza men jag tog en ost&skink sallad, så gott och fräscht!
När vi hade ätit så slog vi på "Mamma Mia" och vi såg nyss klart den..

Jag är riktigt besviken på BÅDA filmerna. Så nu känner jag mig inte peppad att slå igång en till film för jag vill inte bli mer besviken ikväll ;)

Såg föresten "Hitch" igår och den var bättre än jag trodde! :)

Glömde föresten att skriva om syrrans födelsedag igår.
Vi åkte dit vid 16.00 ungefär. Fikade tårta och bullar. I present av oss fick hon en stor mysig stickad filt från IKEA, ett litet ljus formad som en kanin i guld från Åhlens och julgranskulor från IKEA.
Efter tårtan och presentöppnandet så fick vi alla ett litet ryck och spelade "Twister"... Kan lova att jag inte haft så kul på länge! Speciellt när pappa gav sig på att spela det med! Haha!
Jag tror jag sträckte en muskel eller två igår.. Men det var det värt!

Nä, nu ska jag tillbaka till soffan och slöa lite mer!

Vad gör ni ikväll då?

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Ohh så roligt att spela twister... det var ett tag sen man gjorde det!!

kramar

2009-01-03, kl 22:37:11
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0