Fler svar

Fick 2 st frågor av Emma som jag tänkte svara på :)
Svarar på dom här om fler är nyfikna..

Om du skulle skaffa ett husdjur, Vilket djur skulle du vilja ha då?

Svar:
Jag har redan averkat ett flertal husdjur under mitt liv.
När jag var liten och mina föräldrar fortfarande bodde ihop så hade dom 3 st hundar och MASSVIS av katter. Ena hunden var en blandras, kommer dock inte ihåg vilka raser, och hon hette Lina och var den snällaste hunden på jorden! Som andra 2 hundarna hetter Stej och Irba och var älghundar som pappa jagade med. Katterna var som sagt många men jag kommer bara ihåg namnet på 2 av dom; Betty & Bettan.

Sen när mamma flyttade ifrån pappa så skaffade hon en dvärgtax som fick heta "Lillebror" eftersom vi så gärna ville ha en lillebror :) Han fick tyvärr avlivas då han bet både mig och min bror. Sen hade vi en Alaskan Huskey som jag inte kommer på namnet på nu i skrivande stund.

Shit! Kom på nu när jag sitter och skriver att det får bli ett kortare svar för vi har haft alldeles för många djur.

Kanin, Marsvin, Dvärghamster, "vanlig" hamster, sköldpaddor, nån slags orm, fåglar, lite fler hundar, lite fler katter... Och säkert mycket mer.

Iaf så kan jag inte skaffa nått pälsdjur nu för på senare år har jag blivit pälsallergiker :(
Men om jag inte vore det så hade vi haft en hund.
Joar vill ha en stor hund men jag hade velat haft en liten hund :)

Fast vi ska skaffa fiskar! Kom jag på nu!

Vad är din absoluta favorit-dryck?

Svar:
Det kan jag svara kort och gott med: Coca Cola! :)

Kommentarer
Namn: spiderchick

mumma med cola =)

2009-01-03, kl 22:45:28
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Namn: Agnieszka

Oj vad djur du haft under din uppväxt!

2009-01-03, kl 22:54:56
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0