Bad & Chokladpudding

Tog nyss ett bad som jag trodde skulle vara skönt, mysigt och lugnande. Tji fick jag!
Grannen, som förövrigt är den enda vi har vägg i vägg, fick för dig att ha fest inne i sitt badrum! (Vi har badkaret mot väggen som är mot grannen)
Jag kämpade för att försöka koppla bort allt oväsen, men tillslut fick jag nog och klev upp.

Vi ska mysa lite ikväll så Joar är på affären nu och köper chokladpudding och vispgrädde.. Ska bli så gott att SVULLA!

Egentligen är jag supersugen på semlor efter att Annika skrev om semlor i sin blogg.

Nu ska det bytas bajsblöja och sen så blir det nog mys i soffan!


Kommentarer
Namn: Mican

Åååhh... jag är en riktig sucker för CHOKLADPUDDING!!!!

2009-01-10, kl 21:51:45
URL: http://sveastar.blogg.se/
Namn: Lattefarsan

Vad gött:)

2009-01-11, kl 10:11:17
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0