Fullt upp

Hallå allihopa!

Hoppas ni hade en trevlig dag igår!
Det hade jag iaf! Mycket god mat, grillplanka och sushi, och trevliga arbetskamrater :)
Kom hem rätt sent också, runt halv 1 inatt, men Eira sov så gott i vagnen så hon brydde sig inte!
Det är så himla skönt att va nykterist! Och kul! För då kan man skratta gott åt alla som är fulla :P

Idag har vi iaf haft fullt upp, jag har varit lite sympati-bakis, som jag alltid blir.
Men jag har tagit tag i Eiras garderob och rensat ut allt i storlek 68. Det ligger kvar lite i tvättkorgen dock men det måste ju tvättas först.
SÅ nu har hon BARA strolek 74. Skönt med lite variation och nya kläder :)

Nu ska vi snart äta sen middag. Blir nog lite rester och så.
Och imorgon ska jag jobba igen.

Vad har ni gjort idag?
Vad ska ni äta till middag? (Behöver lite tips för veckan som kommer)

Kommentarer
Namn: Sessan ♥

Så mysigt du haft det ;D Girls night out är toppen!!



Tänk så fort det går, snart plockar du bort 74 & fram med 80/86...



Kramen söta

2009-02-15, kl 19:33:18
URL: http://sessanochprinsessan.com
Namn: Anonym

Oj jag hoppas inte att du ska slänga alla kläder isåfall kan du får slänga dom i min brevlåda :D

2009-02-15, kl 19:56:24
URL: http://caroliine91.blogg,se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0