4 dagar

Idag känner jag verkligen att 4 dagars jobb har satt sina spår.. Är helt slut i kroppen. Att stiga upp kl 6 varje morgon är verkligen INTE min grej! Har aldrig riktigt varit morgonpigg men har iaf pallat att kliva upp tidigt då och då.. INTE 4 dagar på rad.

Så nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min dåliga bok. (Måste läsa ut den oavsett hur dålig den är.. Har man börjat måste man avsluta)

Ni kan passa på att vara med i mina 2 tävlingar som jag har på bloggen!
(Klicka på bilderna för att komma till dom)



Godnatt!

Kommentarer
Namn: Sara

Jag är inte heller morgonpigg.. Jag är en riktig nattuggla och hatar tidiga morgnar! :P

2009-12-03, kl 22:57:18
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0