Broöppning - Promoe

http://goon-magazine.de/wp-content/uploads/2007/09/promoe_web.jpg

Igår så hade musikföreningen Härnta (Smeknamn för Härnösand) dragit ihop en liten mini "festival". Jag skulle egentligen dit och se Promoe och mamma skulle passa Eira, men hon behövde jobba så jag trodde jag skulle stanna hemma.
Men i sista sekund såg jag att han skulle spela utomhus så vi (jag, Eira, mamma, Thomas, Mattias & Anton) gick dit och såg ju scenen hur bra som helst utanför avspärrningarna och vi var inte dom enda där heller. Konserten var hur grym som helst och han körde både nya och gamla låtar.

Efter spelningen gick jag, Eira, Mattias och Anton runt området och stod nästan bakom scen och när Promoe gick av scenen så ropade jag på han och han kom glatt fram och pratade med oss. Jag frågade då om han kunde ge en autograf till Eira och det tyckte han var kul och kallade henne även för "hans största fan".. Så snällt :)

Dock hade varken han eller jag papper och penna så en tjej bakom scen drog ut ett plad från hennes almenacka och lånade ut hennes kajal så Eira kunde få sin autograf från hennes första konsert :D

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Guud vad roligt! Grattis lillan till första autografen!

2009-08-09, kl 18:49:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0