Wonderbra!

Jag ammar inte så mycket längre. Det kanske blir 1-2 ggr högst på dan och på natten blir det ungefär lika mycket. Eira har börjat få mersmak på pureén nu :) Mammas mjölk smakar ju inget snart ;)

Och nu när amningen snart är över så måste jag ju köpa nya BH:ar, dom jag hade innan graviditeten är alldeles för små, hemskt små! Och så måste man ju ha nån som håller upp och formar dom hängande och tomma taxöronen. För silikonkänslan lär ju absolut försvinna med mjölken!

Lindex har nu släppt 3 st olika Wonderbra's och nu kan man vinna Multifunktions BH hos Caroline!
Jag hoppas innerligt att jag vinner denna! Speciellt när man kan använda den på så många sett så då kanske jag slipper köpa 3-4 st för olika klänningar & linnen nu i sommar.

Om ni vill vinna er en egen wonderbra så gå in här!


Eller så håller ni tummarna för mig! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0