Vinnare - Vårig krok och disktrasa!

Nu har jag haft lite tid över och hunnit lotta vinnaren av den fina kroken och disktrasan från HappyStore!
Har ett likadant set hemma och bägge fick flytta in till köket! Det vart så fint!




Den lyckliga vinnaren blev Carolina!
Grattis!


Detta gillar hon mest med våren:

"Det bästa med våren är att man kan vara ute så mycket mer med barnen, man blir piggare och får mer energi och så alla utomhusfikor såklart!"

Maila mig din adress till [email protected] så har du snart ditt fina set!

Och tack så hemskt mycket HappyStore för att ni sponsrade med dessa fina produkter!


Kommentarer
Namn: Carolina

Åh, vad glad jag blir - passar ju perfekt nu när vi just flyttat till nytt och allt, kommer bli såå fint! :) Mailar dig bums! kram

2009-04-05, kl 21:41:43
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0