Tvättproblem

När jag vaknade imorse så såg jag igenom persiennerna att solen sken. Skyndade mig upp för att dra upp dom och det var helt underbart! Men nu, ja NU är solen borta och det är mulet igen :( Så trist! Vi hann inte ens ut..

Idag ska vi på sista träffen med föräldragruppen på BVC. Vi har träffats sen Maj förra året om jag minns rätt. Det var iaf innan våra små föddes och sen har vi träffats både privat och via BVC.

Just ja! Imorgon blir det barnvaktpremiär för Eira. Både jag och Joar ska jobba så då ska mamma komma hit och passa henne. Det blir spännande! Men det kommer ju såklart gå bra. Mamma har ju 4 barn och Anton var ju nyligen en bebis så hon kommer ihåg det mesta.

Som rubriken lyder så har jag tvättproblem. Jag gjorde det dumma misstaget att tvätta en kofta som tappar "ludd" så nu är ALLA kläder jag tvättade den tillsammans med helt luddiga. Hur går jag bort det smidigast? Har för mig att det ska va lätt med en torktummlare men det har jag inte tyvärr. Nån som har tips?


Dagens outfit!
Plastisock "peace" (tror jag den hette, rätta mig om jag har fel!)


Kommentarer
Namn: *Sofie*

Vilken SÖT bild!!!



Hoppas att ni får en fin dag, kram

2009-04-06, kl 11:17:00
URL: http://frusofie.se
Namn: Jenny

Go förmiddag :) Åh va tråkigt att ni fick mulet igen :( Här är det en riktigt härlig vårdag hos oss i dag, ska fixa lite lunch sen ska vi ut igen o njuta av vårvädret!



Om (och förmodligen) jag säljer vagnen så tänkte jag mig 2900 för sittdelen + dreami liggdel... jätte fint skick och jag har varit super nöjd med den... jag är i valet o kvalet om vi ska ha ett barn till o kanske därför bör ha den kvar... är du intresserad?



Super söt bild på lillstumpan:) Kram Jenny

2009-04-06, kl 11:49:24
URL: http://jennyn.blogg.se/
Namn: Amanda

Omg! Nu gjorde du mig lite rädd... Tänk om det är så? När sjutton hde jag period senast...tänker Jag vet fasen inte. :O

2009-04-06, kl 17:54:30
URL: http://creyla.blogg.se/
Namn: Amanda

Ja, det får jag allt lov att göra. :o) Och visst vill jag ha fler barn. Vet bara inte om jag hade planerat det just nu. Men, men...inte ta ut något i förskott nu. Usch vad nervös jag blev. ^^ Att jag inte tänkt på det själv....

2009-04-06, kl 18:09:32
URL: http://creyla.blogg.se/
Namn: Sandra

Hej!

du skrev om ditt "problem" med ludd på andra plagg ur samma maskin. Jag har fått det ett par gånger och då har det hjälpt att dra med en klädvårdsrulle på, när de torkat.

Kan va värt ett försök =)

2009-04-06, kl 23:34:56
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0