Onsdag

Det är fullt upp här fortfarande även fast jag har en ledig dag.

Imorse fick jag sovmorgon till 10, så skönt! Joar var snäll och tog upp Eira och badade henne innan jag vaknade. Sen gick vi ner på stan och shoppade lite på Åhlens. Det vart en korg för kuddar & filtar till vardagsrummet, en spargris och en flugsmälla. Sen tog vi en glass på torget innan vi mötte upp brorsan. Efter det så gick vi och kollade vart min mamma ska flytta. Hon har bott ute på landet men nu blir det stan istället.

Det blir kul att dom flyttar närmare, för då kan man umgås mer :) Och det blir lättare för mamma att va barnvakt.

Nu sitter Eira och bajsar brevid mig så det är bäst jag slutar skriva :)



Kommentarer
Namn: María

låter som en mysig dag :)

2009-05-02, kl 00:34:48
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0