Långfredan

Hej allihopa!
Hoppas ni alla har en härlig långfredag!
Jag har nyss "landat" hemma. Har jobbat, tagit en promenad och handlat idag. Solen skiner och det är underbart ute!


Satt nyss och beställde min egna müsli blandning. Den kommer bli god men inte så nyttig tror jag ;)
Dessa ingredienser valde jag:

Dinkel (müslibas), Jordgubbe, Hasselnöt i mjölkchoklad, Chokladdrops, Amarantcornflakes, Quinoacornflakes, Rostad hackad hasselnöt, Rostade kokosflagor, Linfrö, Mango, Hallo, Quinoapuffar med honung, Quinoapuffar med honung,

Missa inte tävlingen där du kan vinna din egna müsliblandning!

Kommentarer
Namn: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2009-04-10, kl 17:49:56
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0