Jag har ingen diciplin



Som rubriken lyder så har jag ingen diciplin på mig själv :) Skulle ju ha en bloggfri kväll, men det sprack!
Thomas (Antons pappa) kom förbi och passar just nu dom trötta men envisa barnen. Dom vägrar sova så dom ser på Madagaskar istället.

Idag har jag jobbat, sen gick vi på Lindex och jag fyndade en massa kläder till Eira. Allt skulle gå på ca 1100 kr men jag betalade runt 280 kr bara. Dom hade ta 2 betala för 1rean och sen fick man använda den härliga 25% kupongen på hela köpet som jag fick med posten för någon dag sen. Jag älskar fynd!

Middag blev det på Big Boy med Joar, mamma, Mattias & Anton. Eira var såklart med hon också..

Nu ska jag nog försöka natta Eira igen. Håll tummarna!

Just ja! Fick ett härligt paket med posten idag! Visar imorgon vad det var för kul!

Kommentarer
Namn: Elin (Edvinsmamma)

Det är lätt att bli "bloggoholic" som min sambo kallar det när jag sitter med bloggen ;)



Kommer att bli spännande att se vad du fått för spännande post :)

2009-04-17, kl 21:27:49
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0