Festliga fredan!


Eiras och min festliga middag!

Joar jobbar och jag är en lat småbarnsmamma så vi båda åt "färdigmat" idag. Iofs äter Eira alltid burkmat även fast jag skulle vilja ha orken och tiden att laga vanlig mat till henne. Och jag åt en "Taco Tub", den var rätt god men stark.. Så min mage kommer INTE gilla mig ikväll.

Snart blir det "Talang 2009" och mys. Eira är fortfarande lite gnällig men just nu är hon feberfri. (Det har hon vart hela dagen)

Om jag hinner ska jag lägga in lite bilder på bloggen. Sitter just nu och tömmer mobilen.

Vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Namn: Amanda

Det såg gott ut. Här har jag varit ännu latare och bara ätit en smörgås. :o)

2009-04-10, kl 19:55:28
URL: http://creyla.blogg.se/
Namn: Elin (Edvinsmamma)

Skönt att hon varot feberfri idag!



Ikväll ska vi bara ta det lugnt. Har haft en härlig dag ute i solen så man känner sig ganska trött :)



Ha en fin kväll!

Kram

2009-04-10, kl 20:02:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0