Det hände!

Filnamn: j0438157.wmf Nyckelord: ägg, anime, ansikten ... Filstorlek: 45 kB

Under natten hände det!
Min blogg har sen November 2008 haft 10 000 st UNIKA besökare!

Jag blir så glad att ni är så många som har kikat in här. Vissa har stannat och vissa har säkert stängt ner fort som attan. Men glad blir jag endå!!

Och när jag endå tänker på detta så börjar jag ju undra vilka ni alla är och hur länge ni har läst min blogg.

Så om ni är jättegulliga så får ni gärna berätta :)

1. Vem är du?
2. Hur hittade du hit? (Om du kommer ihåg)
3. När hittade du hit första gången?
4. Om du läser ofta, vad gillar du med bloggen?
5. Vart bor du?

Sen så kan ni ju skriva lite vad ni vill, men där har ni ett förslag iaf :) Jag är så nyfiken!

Kommentarer
Namn: Karin

Karin

Genom din kommentar

i Solna...))



Tack snälla ..och vilken gullig bebbe du har...)

2009-04-06, kl 09:05:49
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Namn: mia

godmorgon =)



min första gång på din blogg ville bara skriva att den var jättefin & en sån otroligt söt dotter du har..



Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på den blogg jag såg din i hahaha



Ha en fin dag..Kram

2009-04-06, kl 09:10:34
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Namn: [ lilla fru werner ]

Svar: Ja jäklar va illgrön min sida blev!!!!!! Inte riiiiktigt meningen att den skulle bli SÅÅ vågad.. Får fixa med det när jag kommer hem från jobbet..

2009-04-06, kl 09:57:37
URL: http://lisawerner.blogg.se/
Namn: Tessan

1. Vem är du? - Tessan heter jag, mamma till Loke o Erica.



2. Hur hittade du hit? - det var via FL, våra små är lika gamla =)



3. När hittade du hit första gången? - det kommer ja inte ihåg



4. Om du läser ofta, vad gillar du med bloggen? - gillar bloggen som helhet.



5. Vart bor du? - Norrköping

2009-04-06, kl 10:25:55
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Namn: MammaJezzica

1. Jessica

2. Via skruttisochjag.blogg.se

3. Det kommer jag inte ihåg, men kanske någon månad sen.

4. Kort inlägg med mycket bilder och många tävlingar :)

5. Finland

2009-04-06, kl 12:26:08
URL: http://mammajezzica.blogspot.com
Namn: Hanna K

Knasboll e jag, skickade innan jag var klar...

1. Hanna

2. Hmm...tror du kommenterat i Katarinas blogg...

3. Var väl några månader sen

4. Uppdaterar ofta, roliga tävlingar

5. Härnösand

2009-04-06, kl 17:36:07
URL: http://fangoria-mittdittochdatt.blogspot.com
Namn: Amanda

1. Amanda

2. Äh...jag följde väl någon länk ifrån någon annan blogg. vet dock inte varifrån.

3. vet inte när jag började läsa din blogg heller men det var LÄÄÄNGE sen. :o)

4. Jag prenumererar juh så ja, jag läser ofta. Jag gillar blandningen av tips, tävlingar och personligt. Precis så jag vill att en blogg ska vara.

5. Motala (men det vet du juh redan) :o)

2009-04-06, kl 18:37:33
URL: http://creyla.blogg.se/
Namn: Anonym

1. Vem är du? Carolina, snart 30-årig 2 barnsmamma

2. Hur hittade du hit? Hmm, minns inte riktigt

3. När hittade du hit första gången? Ca ett halvår sen

4. Om du läser ofta, vad gillar du med bloggen? Ditt sätt att skriva och dina kul tävlingar, och såklart att du uppdaterar ofta

5. Vart bor du? Donsö, i Gbg's södra skärgård

2009-04-06, kl 18:57:11
Namn: Maria

1. Vem är du?

Maria, mamma till Gabriel (29/5-08)



2. Hur hittade du hit? (Om du kommer ihåg)

Via Familjeliv.



3. När hittade du hit första gången?

Det minns jag inte..



4. Om du läser ofta, vad gillar du med bloggen?

Roligt att se vad som händer på dagarna..



5. Vart bor du?

Lund

2009-04-08, kl 21:58:55

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0