Öppna Förskolan

Idag har varit en lång men mysig dag :)

Den började så mysigt med en skrattande Eira.. Hon är så söt när hon är på sånt toppenhumör!

Sen gick vi ner till öppna förskolan med Petra och Douglas.. Som börjar bli stora killen nu :D Bra kämpat!
Där träffade vi t.ex Linn&Elias och Alva, Lova och Lin.. Och en massa andra från mammagruppen.
Och idag fick vi Eiras hand och fotavtryck som vi gjorde förra veckan. Det blev så fint!
Sen gick vi hem och Alva, Lova och Lin följde med hem till mig för där väntade Tobbe på dom..
Dom käkade även middag hos oss, köttfärssås och qornfärssås.. :)

När jag kom hem så hittade jag världens bästa paket i posten. Från Elisabeth.. Tack så mycket!
Eira hade fått en JohnBlund tröja, ett par hängselbyxor i frotté, en snuttefilt med gnottarna och en jättefin liten nalle i grön manchester :) Vi vart så glada!

Här är en bild på allt. (Besök hennes blogg föresten! Rättvisa Barn)

Tyvärr en dålig bild men det blir bara mobilbilder ett tag nu framöver för usb-uttaget på datorn har pajjat.

Imorgon blir det ett besök hos BVC för att se hur tjock och lång lilla Eira har blivit.. Det blir spännande :)
Jag tror hon väger 5,6 kilo nu... Och kanske är 60 cm lång :D Men det återstår att se!

Har föresten en massa auktioner ute på tradera nu. Om du vill kika vad jag har så KLICKA HÄR! :)
Och buda lite med! ;P haha..

Nä, nu ska jag ta och rensa upp lite i köket.. Det blir ju lite disk när man gör en massa mat..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0