Ny vagn

Joar vill att vi ska köpa en NY vagn, alltså en modern.
Men när vi kikar runt så kan vi inte enas om en.. Haha, jag skulle kunna tänka mig en bugaboo, men han vill inte ha dom små hjulen..
Nån som har tips på SNYGGA nya vagnar?
Jag vill ha färg, men inte plotter..

Sen vet jag inte om det är nån idé att köpa en duo eller kombi, för Eira är ju snart 3 månader så det är ju bara 3 månader till mig liggdel.. Och Joar vill ha en ny vagn till vintern, han har fått för sig att mina retrovagnar är ostadiga och opraktiska på vintern. Ja, helt enkelt en fara för Eira.. Men det tror inte jag. Nån med erfarenhet?

Jag sitter här med ångest bara jag tänker på en ny vagn. Tänk er vad många fina retro man kan få för samma pris som en ny ful modern vagn?!

Skräckexempel nedan! (tack och lov så vill Joar iaf INTE ha en sån här vagn, haha)


Bilden är lånad av: baby-barnkläder.se. Ni kommer in på deras sida om ni klickar på bilden.

Kommentarer
Namn: Andrea

Du kan köpa till vinterhjul till Bugaboo så blir den mer stadig. Jag har en, och den är grym! Lätt och smidig. Får plats överallt. Riktigt bra.

2008-09-15, kl 08:29:50
URL: http://lydiasmammma.blogg.se/
Namn: Elisabeth

Nej! :) Den enda vagn jag kan rekommendera är emmaljunga classic, sittvagnen. Den var praktisk, hade en sån till Leo (tills jag bytte till ytterligare en äldre).. Jag gillade den inbyggda selen. Sen är de mycket tyngre att köra än äldre vagnar, så är det faktiskt. Luftdäck är snygga men inte så sköna att köra med;) Classicen går använda hela vagnstiden också, sovläge och rymlig.

2008-09-15, kl 08:50:49
URL: http://rattvisabarn.blogg.se/
Namn: faster

shit vilken ugly vagn ;) haha

2008-09-17, kl 12:33:47
Namn: Hanna

hahahaha jag såg en sån där vagn IRL idag! Helt galet gräslig! Ser ut som en rullator eller nått.. :D

2008-09-18, kl 20:13:47
URL: http://prinselliot.bloggspace.se/
Namn: Hanna

Svarar här; Elliot blir 4 månader på söndag!

2008-09-18, kl 21:50:45
URL: http://prinselliot.bloggspace.se/
Namn: Agnieszka

Haha... när vi väntade Nova så ville Magnus ha en sån där stokkevagn..... men jag sa NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Köpte istället en Emmaljunga edge duo kombi somm vi fortfarande har... den ska vi ha till nästa barn med, men vi har oxå en Urban Jungle tvillingvahn... och så har vi en Crescent sulky... oj vad vagnar vi har!

kramar

2008-12-12, kl 10:30:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0