Gårdsloppis

Idag har man ju rört på fläsket vill jag lova :P
Var först på bussgods för att skicka en dockvagn jag sålt. Sen så gick vi ju såklart till Coop, vad ska man annars göra när man har fått barnbidrag? Och där shoppade vi blöjor och tacos.. "Prutade" även på blöjorna.. Jag fick för mig att dom kostade 89 kr, men i kassan ville dom ha 129 kr.. Så då vart jag irriterad och fick blöjorna för 89 kr :)
Men dom hade förmodligen rätt, man är ju lite virrig just nu.

Snart så ska vi börja med middagen och sen fixa lite med gårdsloppisen som vi ska ha imorgon.
Jag vill sälja en massa grejer men pallar inte med tradera just nu.. Finns ju så många idioter!
Så då får jag sälja dom till folk som kommer betala. Iofs kommer jag förlora lite på det, men men.
Jag hoppas iaf att det kommer lite folk och köper saker, annars kommer jag skänka hälften att grejerna till Erikshjälpen och sen sälja den andra halvan på tradera. Men det bär mig emot.

Jag har fått nån slags "rensnings-sug" och det är Joar överlycklig för. Han är en sån där jobbig människa som vill ha det tomt och stilrent, men jag trivs bäst med mycket prylar, haha..

I alla fall, håll tummarna för att det kommer många som handlar mycket på min loppis imorgon! Och att det inte ska regna förstås!! :D

Kommentarer
Namn: Elisabeth

Å jag skulle gärna komma om jag bodde närmare=) Kul med egen loppis, jag har också tänkt tanken några gånger men det har inte blivit av.

2008-09-20, kl 08:44:34
URL: http://rattvisabarn.blogg.se/
Namn: Emy

Kul med loppmarknad! Hoppas det gick bra! Vad sålde du och vad hade du satt för priser? Är lite nyfiken då jag ska ha loppis hemma själv i sommar...

Kika gärna in på www.gardsloppis.webs.com

Ha de gött!

2009-02-18, kl 16:56:27
URL: http://gardsloppis.webs.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0