Roomservice

Idag har vi gått en massa. Är helt slut nu...
Var först på BVC för att kolla prickarna Eira har fått runt ögat. Men dom sa att det inte var nån fara. Tack och lov. Men jag är endå orolig.
Sen så var vi på nån info med föräldragruppen på bibblan.
Var förbi på stan med och köpte sex and the city filmen för den har jag inte hunnit se än.. Men nu har jag sett den och den var bra! :D
Köpte även Epic movie. Men vi har inte sett den än. Köpte den mest bara för att den bara kostade 29kr.

Idag har vi suttit bänkade framför teven. För joars farbror Tomas fick det fixat hemma av Roomservice!
Det vart himla fint!



Eira satt helt tyst och kikade på teven också :) med sin lilla napp hon fått av han med Harley Davidsson på :)

Och nu sitter jag för fullt och laddar upp auktioner på tradera.. *pust*

Klicka här för att kika!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0