Promenad

Idag har solen varit framme igen så jag, Joar och lilla Eira tog oss ut på en promenad.

Vi gick ner på Lindex först för att lämna tillbaka en söt mössa som Lindex har bett om att få tillbaka för dom hade tydligen inte klarat säkerhetstestet bra nog.. Och svårt var det! Älskar mössor. Men Eiras säkerhet är viktigast!
Och när vi väl var på lindex så spanade vi in lite fina kläder till Eira i storlek 68, hon måste börja med det snart, min lilla tjockis.
Men jag köpte inga kläder utan har suttit och beställt det nu på internet för jag hade en hel del rabattkoder så jag fick allt för 201,50 inkl frakt istället för nästan 400kr.. :) Nöjd!

Sen gick vi runt och kikade på nya skor till mig för mina fina gammla stövlar i skinn har sprukit bak på hälen.. Men alla nya skor går ju på banne mig mellan 599-1300kr och mer!
Så jag håller nog lite utkik på Erikshjälpen och Röda korset istället.

På Åhlens var vi med och hittade 2 pocketböcker för halva priset. 9½ månad och Gud som haver barnen kär bla bla bla.. :)

Träffade lite folk också, Marika, Sandra, Lisette, Alva, Tobbe, Lin, Lova, Simon+tjej och pappa/morfar.

Sen bar det av till Briggens pizzeria där vi träffade brorsan och pappa bjöd oss på pizza. EIra var hur snäll och lugn hela tiden och det är ovanligt när man är ute och äter, för då brukar hon va den lilla djävlusungen som grinar för att jag inte ska få äta :) Fast hon är världens bästa lilla sötnos djävulsunge :D

Fick förresten en avi idag så jag gick och hämtade ut världena finaste åkpåse i brun manchester! :D
SÅÅÅÅ FIN! Så jag är så glad :D

Kom på 2 saker till som Eira önskar sig.

1. Första och andra mosboken.



2. Kiss och bajs gosedjuren.



Nu ska jag snart gå och lägga mig. Det måste bli en tidig kväll, annars kommer jag inte orka kliva upp imorgon och fortsätta med bakandet och städandet innan dopet.

Föresten, Joar har fått jobb på en krog här i stan. Iofs bara som "behovare", men det är alltid något! :)
Tyvärr så är det mellan typ 17.00-03.00 och jag är lite rädd för mörkret :P haha. Men det ska nog funka..
Är så glad och så stolt över han :D

Godnatt!

Kommentarer
Namn: Andrea

Lydia har både mosboken och kiss och bajs-djuren.

Mosboken är hur bra som helst! Lätta recept och kul för bebis att peka i.

2008-10-11, kl 12:33:10

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0