Sovmorgon

Blir så less.. Idag skulle vi ju iväg och fota Eira.
Men imorse ringde en dam på Öppna Förskolan och berättade att fotografen är sjuk.
Så himla typiskt! Jag som hade sett fram emot det..
Och nu vet man ju inte ens om vi hinner få bilderna innan julafton.
Jag hade tänkt ge bort lite bilder till några i släkten.
Men nu får man väl komma på nått annat.
Självklart kommer jag fortfarande ge bort bilder men inte i julklapp.

Här är det värsta snöstormen, och det har varit det hela natten.
Har ju ingen bil eller körkort själv så vi ska få åka med pappa och handla. Så vi slipper bli blöta och kalla.

Kanske ska summera helgen lite?

I fredags åkte vi ut till mamma i Gussjö.
Spelade lite Guitar Hero, jag älskar det spelet! Sen åt vi friterad kyckling och pommes.
Vi såg även en massa film. Mamma är filmtokig så hon har alltid en massa nya filmer hemma :)

I lördags så såg vi lite mer film. Spelade lite mer Guitar hero.
Sen tog jag och mamma tag i Antons rum och rensade ut leksaker och kläder som han växt ifrån.
Jag satt även upp nya gardiner och möblerade om. Det var jättefint och mysigt :)
2 sekunder senare hade Anton rivit ut alla leksaker igen och man såg inte golvet IGEN ;P
Vi åt en jättegod "gryta" med köttfärs, potatis och kantareller.

Igår så hjälpte jag mamma att fota en massa grejer som jag ska lägga ut på tradera åt henne.
Och så putsade jag upp en vagn som hon ska sälja.
Efter det så åke vi hem och jag sprang till datorn så jag kunde surfa lite ;) haha..

Nu ska jag äta en VÄLLDIGT SEN frukost med Joar innan pappa kommer och hämtar oss...

Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer
Namn: Sassy

Guitar Hero verkar så kul!

JAg har testat en gång, men hann aldrig komma in i det.

2008-11-24, kl 18:30:19
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0