Slut i huvudet!

Nu är jag äntligen hemma igen :)
Eller ja, vi kom hem för kanske 1 timma sen men Eira behöver ompysslas också. Äta, byta blöja m.m

Vi klev upp med tuppen imorse, nästan :)
Efter frukost och en härlig dusch så bar det av till loppisen, som inte alls fyllde mina förväntningar. Fick dock med mig hemgjord tryffel med mig hem och lite gamla julgranskulor.

Efter det så gick vi till Erikshjälpen och där hittade jag en klänning, 6 st pocketböcker, en bebispulka till Eira och Trvial Pursiut (stavas det så?)... Allt för 197 kr, så det var jag nöjd över :)

Sen bar det av till simhallens café/resturang där vi åt en jättegod tacopaj.

Och när vi ätit klart så var Eira på sitt första biobesök! Mamma, Thomas, Anton, Mattias och Marika skulle gå och se Madagaskar 2 och då frågade vi på bion om Eira fick se med och det gick jättebra. Vi pillade in 2 öronproppar och sen slockande hon nästan på en gång. Dock kikade hon lite på filmen och tyckte den var jättebra :) Hon älskar tecknat!
Nästa gång så ska vi ta med oss hörselskydden för dom kom aldrig med för vi hade ingen tanke på att följa med på bion egentligen.

Och efter bion, som förövrigt var Antons första med, så gick vi och åt pizza! Haha, så vi har knappt varit hemma idag och bara varit onyttiga! Men supertrevligt!
Det är skönt att inte vara hemma för omväxlings skull.
Men nu är jag så himla slut i både kropp och huvud.

GLÖM INTE BORT TÄVLINGARNA SOM AVSLUTAS IMORGON KL 12.00!!

Kommentarer
Namn: Sessan ♡

Låter som ni haft en toppen dag!!



Tvi tvi för tävlingen i morgon hi hi



Njut kvällen

2008-11-29, kl 20:46:29
URL: http://sessanochprinsessan.com
Namn: Petra

hoho!!

kul med bio...va filmen bra??

2008-11-29, kl 21:03:38
URL: http://douglasmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0