Minnen

Nu var det ett tag sen som jag skrev. IGEN!
Jag tror jag måste skärpa mig lite..

Dagarna flyter på. Får fortfarande sovmorgon :)
Eira sover för det mesta till 9-10 och jag kliver upp mellan 8-9.. Himla skönt!
Fast hon har börjat bli lite gnällig på dagarna. Mammig kanske?
Det är lite jobbigt iaf då jag är van att hon kan ligga och leka själv för det mesta så jag kan göra det som behövs. Men nu vill hon va med på allt :) Tacka gudarna för bärsjalen!
Fast hon är så tjock så det är svårt att göra grejer endå :)

Nu ligger hon iaf och busar på golvet framför teven och tittar på Xena :D haha..
Hon älskar när det är lite action!

Snart så ska jag klä på mig för vid halv 1 ska vi bege oss ner till Öppna Förskolan och träffa lite andra mammor och bebisar.
Det är min behövliga kontakt med omvärlden vill jag lova..

Ska passa på att väga mig med hos mödravården.
Enligt min fina våg från 70-talet så väger jag 58,5 kilo.. Jag får hoppas det stämmer. För då har jag gått ner allt plus lite till sen jag vart inskriven på MVC. Då vägde jag 64 kilo.
Men jag vill väga runt 53-55 kilo. Då trivs jag bäst.
Inte 79kg som jag vägde 2 veckor innan Eira föddes.


Min mage i vecka 38 (37+2)
Eira föddes i vecka 40 (39+4 tror jag det var) 3 dagar innan BF iaf :)

Saknar tiden som gravid. Jag tror inte att jag tog tillvara på tiden nog mycket. Längtade så mycket efter Eira så jag ville bara att tiden skulle gå. Men nästa gång ska jag verkligen ta tillvara på alla dagar :)
Fast det kommer nog va lite svårt när Eira kommer springa runt och busa :)

Nä, nu ska jag klä på mig och så ska Eira få äta lite..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0