Jag gillar att va med i tävlingar

Nu är jag med i tävlingen om jättefina kakburkar. Dom heter "Jul" och är designade av Karin Mannerstål.

Klicka på bilden så kommer du till bloggen som lottar ut dom! :)




GLÖM INTE BORT TÄVLINGEN HOS MIG DÄR DU KAN VINNA EN BOK!!


Snart ska jag ta och äta lite sen frukost, sen ska jag pallra mig ut i snön för att gå ner till Öppna Förskolan :) Det ska bli trevligt att äntligen få träffa lite folk! :)

Fick besöksrekord IGEN igår! Hela 230 st!! Det är nästan det dubbla sen dan innan!
Jag blir jätteglad att så många är inne oc kikar i min blogg!
Men jag kan ju inte sticka under stolen att det vore trevligt med en kommentar eller två ;)



Kommentarer
Namn: Mama Mad

Söta bilder på din bebbe! Hur gammal är hon?

Ja jag skällde ut dem efter noter..;)



2008-11-18, kl 11:57:53
URL: http://madelainef.blogg.se/
Namn: Carrolixeen

Tack , Jag gick Op :) Du då?

2008-11-18, kl 14:28:01
URL: http://Http://Carrolixeen.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0