Jag är bäst!

Ingen protest! :P

Har fixat denna design helt själv och jag är rätt nöjd för att vara första gången :)

Har lånat bilden av Designadinblogg.se!
Och även fått mycket hjälp från den sidan.
Han förklarar verkligen superbra! För ett pucko som mig var det himla lätt att förstå :)
Och medans jag satt där och bläddrade märkte jag av min förvåning att han är ifrån Sundsvall. Bara ca 5 mil härifrån.
Ska kanske smöra lite så kanske man får experthjälp "på plats" :D haha..

Men iaf.. Måste verkligen tipsa om Designa Din Blogg sidan :)
Den är verkligen värd att gå in på!


Nu är jag så trött på att fixa med min sida så jag måste gå och lägga mig.. Godnatt!

Kommentarer
Namn: Elisabeth

Jättefint blev det! ska nog ta mig en titt på den där sidan jag också!

2008-11-12, kl 10:20:27
URL: http://www.rattvisabarn.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0