Godmorgon

Idag är det en riktigt GRÅ dag... Man vill ju bara krypa ner under täcket med Eira igen... Och ja, hon sover fortfarande! Hallelulja! :D
Dock har hon sovit så dåligt på dagarna nu på sista tiden så hon tar väl igen sig nu.

Snart ska jag gå och klä på mig och sen hitta nått som Eira ska ha på sig.

Kan passa på att skriva att jag är med i en tävling om ett porträtt! Klicka på bilden för att komma till tävlingens sida :)



Skriver mer ikväll om jag har turen med mig att få sitta vid datorn :)
Min bror kommer kanske hit och han är en mänsklig virvelvind, haha..

Vad ska alla ni hitta på idag då?

Kommentarer
Namn: isabella

kul att du är med och tävlat :)

2008-11-19, kl 12:00:24
URL: http://metrobloggen.se/isabellatsang

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0