Sova

Orkar inte skriva så mycket nu till kvällen(natten)..

Vi har varit på BVC idag, fick lära oss vad man ska göra om ett barn sätter i halsen och så. Det var lörorikt och bra! Hoppas alla föräldrar får lära sig det! Man kan ju ta det som en självklarhet att man vet vad man ska göra men så fort olyckan är framme tror jag inte att alla kan, så det är bra att gå och lära sig! Man ska ju gå olika tillväga på ett barn än en vuxen.

När vi kom hem så orkade vi inte göra så mycket så det har mest varit slappande. Skönt som bara den :)
Men jag blir tröttare av att sitta och ta det lugnt så NU ska jag sova.
Ska bara stänga av datorn, byta blöja på Eira, borsta tänderna och allt annat som måste göras innan man kan krypa ner under täcket och läsa en bok :)

Just nu håller jag på att läsa "Grabben i graven brevid".. Den verkar bra och jag har bara hört bra om den :)

Imorgon är det dags för Eiras andra vaccination! Himla nervöst! Men jag hoppas det kommer gå bra.

Godnatt alla!

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Klart vaccinationen kommer gå bra!!!!

2008-12-04, kl 09:29:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0