Rea, tandläkaren m.m

Idag var jag hos tandläkaren, Eira var jättesnäll och go hela tiden och mig var det synd om ;)
Tandläkaren upptäckte att jag hade 2 hål. Ena var i en visdomstand som knappt vuxit upp, tack och lov ska dom laga den, vill inte dra fler visdomständer nu, har redan dragit dom två jag hade i överkäken.
Det andra hålet låg under en gammal lagning som dom gjorde för 1 år sen.
Tydligen så hade det inte blivit tätt nog så mat m.m kunde ta sig ner igen så nu måste dom göra om det. Och det gör mig j*vligt förbannad vill jag lova!
Jag har LITE tandläkarskräck och hatar att gå dit. Sen så känns det som att dom dömer mig för att jag har hål, tandsten m.m
Brukar oftast avboka/omboka mina besök.. Så nästa gång ska jag tll tandläkaren i januari.. Ser verkligen inte fram emot det..

Äh. nog om tandläkaren nu!

Jag, Eira, mamma och Anton tog sedan en liten shoppingrunda.
Jag hittade 2 julklappar till Joar från Eira och en julklapp till min stora lillebror, tänker inte skriva vad för både Joar och Mattias (bror) läser min blogg från och till..

Sen hittade jag en massa fina kläder på HM, konstigt nog!
Allt i strl 80, förhoppningsvis ska dom passa i början på sommaren då vi ska på bröllop.

Hängselbyxorna 49,50
Kofta 49,50
Klänning 49,50
Hårband 19,50




Sen var vi på Lindex och mamma shoppade lite till Eira.
Det var tur för nu håller jag på att rensa ur Eiras garderob och märkte att det vart välldigt lite kvar.

Stickade hängselbyxor 104,50 (rea)
Panda body 99 kr
3 par velourbyxor, ta 3 bet för 2. 59,50 st (tror jag)



Älskar byxorna längst till höger, velourtights. Såå fina! Hade sånna i brunt och rosa till Eira i mindre storlek förut och jag älskade dom!

Missa inte Lindex rea nu på nätet!

100x30_Lindex Logo

Där rear dom t.ex ut den här klänningen som Eira har. (den på julkorten)
Tomteklänning
Och denna pepparkaksdressen som Nathalii har :)
Pyjamas

Kommentarer
Namn: Hanna

å vilken söt pandabody! En sån vill Elliot ha!

2008-12-11, kl 21:08:03
URL: http://prinselliot.bloggspace.se/
Namn: alexandra

Oh vilka söta kläder ni shopade.

2008-12-11, kl 21:18:03
URL: http://pooooh.blogg.se/
Namn: Sofia

skoj att du är med och tävlar:)

2008-12-11, kl 22:20:11
URL: http://sofija.blogg.se/
Namn: Amanda

Lindex har så mycket fina kläder nu tycker jag! Dom velourbyxorna är jättefina och vår lille kille har två par sådana. Men han är längre än vad han är tjock så dom är för stora i midjan. Åker av när han står upp. :oP

2008-12-12, kl 09:44:27
URL: http://creyla.blogg.se/
Namn: Emma

Åhhh!! Jag är kär i den där pandabodyn!

2008-12-12, kl 17:52:47
URL: http://barbaemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0