Ny vecka

Nu börjar snart en ny vecka med saker att göra..

Måndag: Jag ska ringa barnmottagningen och förhoppningsvis få komma dit med Eira då hon är konstig i magen igen :( Sen så ska jag till tandläkaren, men det ser jag inte fram emot så jag hoppas Eiras besök hos "barn" ligger på samma tid så jag får boka om tiden hos tandläkaren. Sen på kvällen så ska vi på julbord med släkten. Jag ser fram emot det för det är inte ofta vi är samlade då vi är så många :)

Tisdag: Idag blir det Öppna Förskolan för hela slanten!

Onsdag: Mammorna från föräldragruppen ska träffas och fika hos en av mammorna :)

Torsdag: Inget inplanerat än. Kanske stan och shoppa lite julklappar?

Fredag: Luciafirande på Antons dagis. Anton ska vara pepparkaksgubbe.

Lördag: Inget inplanerat. Kanske åka ut till mamma? Eller tjata på nån att köra mig till IKEA eller Sundsvall.

Söndag: Lata oss och kanske mysa.. Eller få panik att det snart är jul! Haha..

Vad ska ni göra den kommande veckan?

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Hihi... jag ska till tandläkaren imorrn med, och efter det ska jag till bm.....=)

2008-12-07, kl 22:13:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0