Trygg Hansa

Nu har jag haft fullt upp igen så jag har inte hunnit uppdatera..

Men igår så var iaf en jättetrevlig karl här från Trygg Hansa som "lurade" på oss en barnförsäkring till Eira, iofs var den toppen och vi har alla andra försäkringar hos dom så vi slog till :)
Och sen så tecknade vi en varsin livförsäkring på mig och Joar med. Och jag kan lova att hälsodeklarationen inte var en barnlek! Hur lätt är det egentligen att komma ihåg när man var sjuk? Aja, hoppas jag fick med allt iaf :D
Så nu är vi alla trygga om det skulle hända nån av oss något.
Försäkrade ända ut i tårna.. Haha..

Idag kom pappa hit för vi skulle åka med han till Birsta, då hade han med sig en fin tröja till Eira från Grekland där det stod, ungefär, såhär: My grandfather loves me so hit bought me this shirt in Greece, Praga.
Och jag och Joar fick varsitt armband, jättefint.
Sen så åkte vi till Birsta och där fick Eira en jättefin body med matchande velourbyxor och en liten kjol av hennes morfar från Lindex.
Och jag och Joar köpte ett set med tröja och byxa. På tröjan stod det "My dad rocks".. Och så köpte vi en brun velourhjälm med. (På kappahl)

Sen köpte Eira en mugg till mormor, morfar och farmor som det stod en fin text i insidan.
Och är det nån här som läser och känner Eiras farmor får ni vara tysta för hon har inte fått den än!

Nu vill Eira ha lite middag. NUUU ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0