Stockholm

Äntligen hemma ifrån stockholm!
Kom hem igår kväll och sen dess har jag haft fullt upp hemma med :)
Ska ju packa upp, tvätta och organisera om allt.. Haha..

Men vi har iaf haft det supertrevligt i stockholm.
Eira har träffat sin farmor och "faster" och en massa andra för första gången.
Hon har även fått en massa presenter, nallebjörnar, kläder m.m
Och jag fick en fin sjal och så fick vi en fin orange lampa med..
Så det var inte så superkul att åka hem med all packning men det funkade..

Orkar inte skriva så mycket nu dock, är så himla trött och imorgon ska vi upp tidigt för vi ska till BVC på läkarbesök.
Ska bli kul att se hur mycket Eira har växt, har inte mätt eller vägt henne sen hon var 24 dagar och då var hon 52,8 cm lång och vägde 4055gram..

Jag gissar att hon väger över 5 kilo nu och kanske är runt 57 cm lång :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0