Snygga kläder

Ojoj, idag har jag suttit endel vid datorn och hittat en massa fina kläder jag vill ha till Eira.
Hittade en jättefin body från småfolk med kaniner och hjärtan.
Och så en fin overall och bodysuit från me too med elefanter på..
Och en söt "pride" mössa från villervalla..
Och en himmla massa mer! och det suger verkligen i shoppingnerven..

Jag har iaf lagt ut endel auktioner på tradera nu, ska nog fortsätta imorgon.
Har börjat rensa som fan nu.. För mig gäller höststädning, inte vårstädning.. :D
Ni kan ju kika här:
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1350397
(buda, buda buda buda!! ;P haha)

Eira verkar må mycket bättre idag iaf och det kan jag förstå efter KASKADspyan och la av imorse i vår säng.. Hela sägen fick spya på sig nästan, och Joar med.. Men det bryr jag mig inte om. För tack och lov var jag på toa! :)
Så imorgon ska vi gå till Murberget där dom har den "Internationella dagen".. Och det ska bli gott, för dom serverar mat från många olika länder, billigt! Så man reser runt i flera länder och smakar på maten superbilligt! Så man slipper ju utlandsemester ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen med lilla Eira.. Kanske Joar med, men det tvivlar jag, för han sitter djupt försjunken i teven.

Godnatt!

Kommentarer
Namn: Retro Elephant

Hej! Vad kul att du har hittat till min blogg :) Elefanten kostar 248 kr. Den är ganska stor, tror att den var ca 30 cm hög. Sydd i unika retro tyger. Vill du göra en beställning så är du varmt välkommen att kontakta mig på [email protected].



Ha det fint



Lina

2008-08-30, kl 23:26:32
URL: http://www.retroelephant.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0